Fiat 500 Bellavista
Model Fiat 500C není klasickým kabrioletem. Studenti z univerzity Politecnico di Milano a společnost Madeindreams představují prostřednictvým dvou studií, jak by mohl otevřený model vypadat.
Autoři navrhli dva vozy – 500 Bellavista a radikálnější 500 Roadster. Jejich základem má být Abarth 500 poháněný přeplňovaným motorem 1,4 T-Jet. Oba automobily však zatím zůstávají na obrazovkách počítačů a na stránkách časopisů, v současnosti totiž existují jen jako virtuální modely. Na první pohled 500 Bellavista zůstává známou pětistovkou, oproti sériovému Fiatu ale tato studie dostála mnohých změn. Příď upravil nový nárazník, boky auta jsou svalnatější, kabina je pouze dvoumístná, záď s trojúhelníkovou koncovkou výfuku pak byla zcela přepracována.
Než si sjednáte pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem vozidla, porovnejte povinné ručení jednotlivých pojišťoven. Liší se jednak cenou, ale i výší limitů krytí, sazbami připojištění, přirážkami ke čtvrtletním platbám nebo slevami za sjednání přes internet. Nejlevnější povinné ručení sjednáte online.
Některé díly karoserie by podle plánů tvůrců měly být vyrobeny z karbonových vláken. Celkové tvary byly navrženy rovněž s ohledem na aerodynamiku. Rozchod kol byl rozšířen. 500 Roadster je oproti 500 Bellavista ještě radikálnější a sportovnější. Automobil má místo čelního skla pouze nízký větrný štít. Na studiích spolupracovali zaměstnanci designérské konzultační firmy Madeindreams a studenti Designu dopravy a automobilů z technické univerzity Politecnico di Milano, vedení profesorem Faustem Brevim. Studenti díky tomuto projektu mohli poznat, jak v praxi probíhá návrh designu aut a tvorba virtuálního modelu.